Susu anak

12:22 PM

Cerita pasal susu anak..
Dari anak sulung sampai sekarang masih setia dengan DUGRO.

Walaupun banyak jenama susu lain ditambah kawan kawan ramai yang lebih memilih untuk beri anak susu berjenama yang agak mahal tapi saya dan husband tetap memilih yang kami rasakan terbaik untuk tumbersaran anak.

Tambahan bagi kami ibu bapa yang baru, budget penting dalam hidup kami.
DUGRO ni dari dulu harga kira mampu untuk beli buat stok.
Lagila bila anak dah masuk 3, setiap kali beli stok mesti 6 paket dengan tahap berbeza 1-2 thn, 3-5 thn.
Haha ..gile banyak tu pun tahan sebulan jer.

DUGRO yang aku suka anak2-anak takde masalah pembuangan. Memamg lawas.
Anak-anak pun membesar sihat dengan susu dan bijak belaka.
So pemilihin susu harga yang mahal menjamin anak bijak?
Mungkin ya mungkin tidak.
Terpulang kepada ibu bapa.

 
Fav Hamim, Hadif, Halif sampaila Khayra..4 generasi..

Anak-anak nyer fav yang ni la..perisa Madu Kurma. sebab pilih yang ini...
Khasiat Madu & Kurma tu sendiri memang terbukti malahan makanan sunnah.
Kalau nak suruh anak2 makan saja madu dan kurma memang susahla nak paksakan.
So dengan DUGRO ni memang dah sedia ada.

"Susu Dugro® Madu Kurma baharu mengandungi ekstrak madu dan kurma dan kaya dengan Vitamin B kompleks untuk penerokaan aktif Si Manja anda.
  • 0% Sukrosa
  • Mengandungi ekstrak Madu dan Kurma
  • Kaya dengan Vitamin B kompleks
  • Mengekalkan segala khasiat kebaikan dan kelazatan Madu dan Kurma dalam segelas susu"
Lebih info boleh rujuk Website DUMEX

Dengan khasiat 5 POWER Nutri membantu perkembangan Minda, Tulang, Imuniti, Penghadaman dan Kecergasan.

Tetiba hari ni nak membebel pasal susu anak pulak.



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images